3 september

Skolan suger..

Redan sjukt mycket läxa på bara vecka 2. Usch. Men jag ska fixa de.
Men i morgon ska jag höra med Solweig om jag får hoppa över till extra gruppen i matten.

Idag var det skolfoto. Inte så roligt direkt. Men jag hoppas att jag inte blundar i alla fall. Längtar till skolkatalogen kommer nu alltså (:

Nu sitter jag här med, engelska, kemi och matte. Extremt roligt...
Sen lyssnar jag på en underbar låt ;

<3

Men nu blir det mer läxor och sådär. Kanske stannar hemma i morgon, börjar bli sjuk.


emma och jag i vetlanda. Emma är sjuk, jag saknar henne! pusss på henne<3

men, ska göra annat nu, pusssss / evelina

Kommentarer
Postat av: Emma (L)

De suger att va sjuk !

Och jag saknar dig så jag döör !

Allt är kul me dig, utan dig finns inget liv <3

puss puss <3

2009-09-03 @ 18:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0