HALLOWEEN

Jag älskar att blogga :)

Haha, jag suger verkligen på att uppdatera mig!
Men jag har så mycket att göra så jag hinner inte sitta vid någon data knappt.

Idag ska jag tex. på möte hemma hos Helena :)
Så bella kommer snart hit och sådär :)
Ska packa ner lite anteckningsblock och min pärm i en väska så jag inte glömmer det.

Imorgon drar jag och min familj till GBG! :D underbart.
Blir bara ett stopp i Jönköping för att lämna in min fina mobil för andra gången, fick hem den i söndags och nu är den sönder (y)

Har kollat runt lite på gina tricot sida och bik bok, ska även kika efter ett par skor, höga skor. Som jag kan ha som fin skor i vinter (:

Nej men nu ska jag väl ta och lägga upp en bild som jag tycker passar in till helgen, HALLOWEEN!

ska hinna med och blogga lite oftare tror jag nog!

puussssar och kraamar / evelina



modeller: Evelina och Emma
Kamera: Canon EOS 1000D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0