tillbaka

im back!

Nu har jag ätit lite grann så nu kanske jag orkar skriva ett inlägg (:

Inatt ska jag förmodligen sova i mitt nya rum, igen. Så jag måste snart flytta ut täckena och det igen.
Min vecka är ganska full denna veckan,

tisdag: konfirmation + plugg biologi, spanska, kemi
onsdag: träna i nässjö med f2 :) + spanska plugg
torsdag: 1a luciaövningen, engelska pluggg
fredag: emma sover över, eftersom hon inte har nånstans att ta vägen! (Y)
lördag: tävling i nässjö sporthall, kom och titta!
söndag: 4 timmars träning, om jag kan vara med och träna,

jag ser nog mest fram emot fredag och lördag ! såklart!

Jag hoppas att Älskling kan komma till mig på lördag, annars blir jag lesdsen!

Denna veckan kommer inte funka så bra känns det som, en massa plugg + träning! det kommer inte gå..

Idag fick jag reda på mina slöjdomdömen...
Thomas sa att jag är väldigt duktig på att ta eget ansvar och intiativ, och jag jobbar hårt! Jag är självständig och duktig. Och för er som inte visste så har jag trä och metall slöjd! Just nu håller jag på med att såga och hyvla, jag ska göra en "prishylla" tror jag att de kommer bli iallafall! (y)

Men nu orkar jag inte skriva mera, vi hörs nog imorgon hoppas jag! (:

finfin bild från skolavslutningen i 6:an! 2½ år sen. Och ja, det är jag hahha.


pussss  / evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0