snö

snön har kommit och gått

Det har snöat ungefär hela dagen. Men nu har de slutat och blivit slask.
Jag ville ju ha snö, inte slask :(

"halv åtta hos mig" är snart! (y) då sitter mamma, syster och jag bänkade framför tv:n.
Sen är det "mammas pojkar" och det är ju kul! ;D

Idag har jag vart i skolan, som alla andra dagar. Inte gjort så mycket. det vanliga.

Lyssnar på musik nu! musik <3

Asså detta blev ett väldigt ointressant och oseriöst inlägg. Men jag ska ju försöka vara så aktiv som möjligt, och idag hade jag ingenting att skriva om.

Men jag kommer inte på nått att skriva nu.

Fredag: skola
Lördag: KONFA </3 ÅÅH, så surt...
söndag: träning

men nu langar jag in nån fin bild med så blir det bra (y)  
puss / evelina

you're all i need <3

I LOVE YOU! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0