2 november

Tiden går snabbt, skolan började tyvärr igen...

Vill självklart ha mera lov, herregud vad skönt det är med lov!

Har haft utvecklingssamtal idag, det gick ganska bra! Måste bara kämpa lite extra med SO:n, och det är ju en stor del. 4 delar i ett ämne, = ett betyg!
Så jag måste titta på nyheterna klockan 6 ! (y)

Sen imorgon måste jag ta hem fysiken och göra min labbrapport, men det går snabbt.

Dagens köp;
TUGGUMMI!

Dagens outfit;

Svart tshirt med tryck - Gina
Vitt linne - JC
Ljusa Jeans - BIKBOK

På lördag är det konfirmationsträff mellan 11.00 - 17.30! TRÅKIGT.
Men Annie är ju där så allt kommer bli mycket bättre (:

Nej, men nu ska jag snart slänga i mig en macka, och sådär. Sen ska väl familjen titta på TV tillsammans, är det Tinas Cookalong idag kanske? Min systers favorit program.
Annars börjar ju "Ullared" idag, på femman.

pussss / evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0