30/8

stadsfest..

Det har varit stadsfest i helgen! Det var riktigt nice. Jag umgicks med min pojkvän August, Tilda, Emma och Wendela. Sen kom ju Alexander och hans kompisar ibland och hängde med oss :) 
Det var alltså riktigt roligt! 

Så nu har man sett, Sommarplågan Promoe med Svennebanan. Vilket ös det var, frös inte alls. 
Sen EMD för andra gången, Backyard Babies, Petter för andra gången, Alcazar, Ryan Roxie andra gången. m.m.m.m
Många många fler. 
På lördagen var det soligt men kallt, på fredagen lite regnigt och kallt. Men som tur har man August som värmer mig :) (hjärta) 

Just nu sitter jag här i min säng, har varit på inskrivningsmöte med konfirmationen. Klockan tio ? -.-
usch, det var inte roligt. Emma och jag gick och tråkade..
När jag kom hem här nyss så gick jag in på mitt rum, och gissa vad? MITT RUM VAR STÄDAT! :D 
gissa vem som hade städaat? 
AUGUST! <3

Eftersom han har sovit hos mig dessa dagar under stadsfesten så stannad han kvar en stund när jag hade åkt till konfirmationen och då städade han mitt rum. Många pussar och Kramar till honom ! <3

Men nu alla kära tittare, nu blir det dagens otufit (: ;
 
Vitt Linne - JC
Vit långärmad - Bik Bok
Grön bandana - fick av matilda när jag fyllde år

Nya Jeans - Hem å vila

Senare idag blir det kolla på träningen, är sjukt förkyld så får hoppa träningen ;c
Sen följer jag med Bella hem och sen går vi till Ohlssons hus och hämtar våra ledarkläder :)

Hörs senare, puss / evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0