19/8

Nu ska jag ta tag i min blogg (:

Nu ska jag alltså ta tag i min, alldeles för tråkiga blogg.

På fredag blir det kräftskiva med släkten.
Det kommer bli otroligt gott !
Sen Lördag börjar träningslägret :D

Kommer bli så jävla kul!
Saknar truppen som fan!

+ att jag just nu älskar att bo i Eksjö. För att alla skolor börjar idag, utan Eksjö Kommun för vi börjar på Måndag (a'
Härligt!

Kom hem från Emma för en stund sen, vi åt och pratade :)
Sen mellan 21.00-22.00 kommer August och hämtar mig. Så ska jag sova hos han. Han spelar nämligen borta-match så jag kunde inte kolla. Så då får dom hämta mig efter matchen.
Kommer bli mysigt, Älskling!

Nu ska jag börja med en sak, DAGENS OUTFIT!!!!
så här har ni min outfit idag ;)


Svart kofta - ullared
Lila Linne - Jc   (fast fick det av mina tränare, det står "hoppetossa" på ryggen)
Svarta shorts - H&M
Grön Bandana - Fick den av Tilda i födelsedagspresent, när hon var här igår! (stor kram till henne) <3

Tror pappa håller på att lägga golv i mitt nya rum nu :) det är nära färdigt nu alltsåå! så det är bara börja packa från förra rummet, och flytta in :D kommer bli jätte nice!

byebye puss / evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0