17 augusti

Hemma från älskling!
I natt sov jag hos min älskade August!



Men nu är jag tyvärr hemma igen ;c
men jag kände att det var en hel del att fixa hemma, håller ju på att göra om rummet.  Tänkte lägga upp lite bilder från de som är nu (: hehe.


samma golv som jag har på väggen, ska vara hela golvet. på ena sidan ska min tv sitta :)

min "inte" i ordning gjorda "gå-in-garderob" , svart dörr in :)

en av väggarna med fönster och ytterdörr :) egen yttedörr, detni! ;)

sen tänkte jag lägga upp bilder på kläderna jag köpte i v-vik (:

svart/vit tröja - H&M - medföljande vit band att knyta runt

armband - vero moda

svart smalt nitbälte - vero moda

lila tunn tröja/tunika  - H&M



det var allt för mig , nu ska jag fixa med annat,
PUSSSS/ evelina

Kommentarer
Postat av: lillsyrran

Du är så sööt lilla gullunge ! <3

2009-08-18 @ 11:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0