13/8

I MORGON! <3
I morgon åker Emma och jag till Västervik! :D
Vi tar våran sista semester nu va, vi ska sshopppa och försöka ta vårat sista dopp för i år (:
H ä r l i g t , kommer det att bli!

Idag har jag varit med August (:
och Emma, och Alexander lite med faktiskt (:

August och jag myste med godis och tittade på "Smekmånad" (:
Han är mys, han min pojke! (hjärta)

Igentligen måste jag verkligen packa nu, men jag orkar ju inte?
men jag måste ta tag i mitt liv nu asså!

Har ju skrivit ner hur mitt nya liv ska vara, :D

Men nu ska jag sätta fart med min packning, hörs kanske i morgon, på "monnen" (:

pusssss / evelina


vet du? jag älskar dig av hela mitt hjärta, älskling!
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0